Reparatii
Ne pare rău, dar nu putem oferi reparații pentru niciun articol.
Dacă articolul dvs. a fost achiziționat în ultimele 90 de zile și se încadrează în garanția noastră de rambursare a banilor de 90 de zile, puteți returna cu ușurință articolul înapoi la noi pentru o rambursare completă și recumpărați din nou același articol.
Vă rugăm să urmați Procedurile de returnare conform acestui articol, prin făcând clic aici.
Dacă returnați și cumpărați din nou un articol, iar prețul dintre prețul de achiziție inițial și prețul actual este diferit, vă rugăm să plătiți prețul complet pentru noua dvs. comandă și notați în timpul finalizării căreia aceasta este o comandă de înlocuire și că ar trebui să vă ajustam contul pentru diferență. Odată ce comanda dvs. este primită de noi, echipa noastră de asistență pentru clienți va posta o rambursare la metoda de plată inițială pentru diferența.