Anulați o comandă
Dacă vă răzgândiți și doriți să anulați comanda înainte de a primi mesajul nostru Gata de expediat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail, să sunați sau să discutați cu noi și vom fi bucuroși să vă anulăm comanda.
În cazul în care comanda a fost expediată, nu vom putea rechema comanda. În acest caz, vă rugăm să așteptați să ajungă comanda și apoi să ne returnați articolul înapoi.
Anularea comenzii de către PearlsOnly
PearlsOnly își rezervă dreptul pentru a anula o comandă din motive care includ, dar fără a se limita la:
- Stoc insuficient la momentul comenzii
- Curierul nostru nu livrează în zona dvs., deloc sau în interiorul nostru limite de timp acceptabile
- Unul sau mai multe dintre articolele comandate au fost listate la un preț incorect din cauza unei erori tipografice
În cazul în care PearlsOnly vă anulează comanda, veți fi notificat de către e-mail și plata dvs. va fi rambursată cât mai curând posibil și în termen de 30 de zile de la comandă. PearlsOnly nu oferă compensații suplimentare.